Jom jadi Follower

Thursday 27 September 2012

INFO : Bagaimana untuk memilih sistem keselamatan yang betul untuk keselamatan di rumah?



Apabila bercakap tentang keselamatan rumah, terdapat banyak aspek perlu kebimbangan, orang biasanya berkenaan untuk membeli sistem keselamatan rumah, yang memang benar-peralatan berteknologi tinggi profesional boleh membantu anda, tetapi tidak banyak.

Tips keselamatan di rumah adalah penting sebagai pemasangan sistem keselamatan rumah

Saya mempunyai pengalaman pencerobohan sebelum, ia adalah berlaku pada waktu pagi, terima kasih tuhan ada ada apa-apa kerugian, kerana bapa saya dijumpai penceroboh dalam masa, dan menakutkan dia. Di mana penceroboh yang datang dari? Yang saya maksudkan bagaimana mendapatkan dalam, cerita ini adalah penceroboh mengikuti bapa saya, kemudian tinggal di tingkat dua, apabila bapa saya keluar, dan datang semula, dia terlupa untuk mengunci pintu, maka penceroboh mencari masa yang sesuai dan menyelinap masuk ke dalam rumah kami. Jiran kita telah mengalami pencerobohan beberapa sebelum ini, tetapi tidak lebih bernasib baik daripada saya, penceroboh mencuri barangan berharga yang banyak dari rumah mereka apabila menyelinap ke dalam rumah.

Walaupun anda telah memasang sistem penggera yang berteknologi tinggi. Jika anda terlupa untuk melengkapkan sistem itu maka ia adalah tidak berguna. Ia sama seperti anda terlupa untuk mengunci pintu, jadi keselamatan di rumah dan tips keselamatan adalah sangat penting daripada hanya memasang satu set sistem penggera.

Apabila memasang sistem keselamatan? Memerlukan atau tidak?

Jika anda berada di tempat tinggi kadar jenayah atau mengalami pecah rumah sebelum ini, atau mendengar jiran-jiran anda dirompak baru-baru ini, anda akan berfikir tentang keselamatan rumah dan memasang sistem penggera. Apa yang saya fikiran adalah lebih baik untuk bersedia dalam hal hal yang buruk berlaku, teori seperti bangunan setiap komersial perlu memasang sistem penggera kebakaran. Jika bangunan terbakar, maka kerugian akan menjadi besar.

Diri-pemantauan atau 24 jam penggera sistem pemantauan?

Disebabkan oleh krisis ekonomi di seluruh dunia, tak ramai orang mampu yuran bulanan untuk memantau rumah mereka. Kini lebih ramai orang menggunakan sistem pemantauan diri penggera, walaupun beberapa syarikat pemantauan menyediakan perkhidmatan pemasangan percuma dan peralatan.

Apakah 24 jam pemantauan?

Syarikat-syarikat yang stesen pemantauan pusat persediaan menyediakan 24 jam memantau perkhidmatan kepada pemilik rumah atau perniagaan. Mereka memainkan peranan hubungan antara rumah dan balai polis (kebenaran jabatan lain). Penggera akan dikendalikan oleh pengendali yang terlatih. Pemilik rumah perlu menandatangani kontrak dan membayar yuran bulanan untuk perkhidmatan. ADT adalah pemantauan syarikat terkenal dunia.

Manfaat untuk perkhidmatan pemantauan adalah anda memberikan kerja-kerja pemantauan bagi pengendali yang terlatih dan profesional, tidak ada keperluan untuk mengendalikan penggera atau kecemasan sendiri. Ini operate yang dilatih adalah lebih baik daripada anda mengendalikan acara-acara ini.

Apakah diri pemantauan?

Diri pemantauan bermakna anda akan dimaklumkan apabila acara yang luar biasa mencetuskan penggera, bukannya pergi ke stesen pengawasan pusat, anda akan menggantikan peranan pengendali untuk mengendalikan penggera sendiri, dan hubungan antara rumah dan balai polis ( atau pihak berkuasa jabatan lain).

Kelebihan diri-pemantauan anda dimaklumkan dengan segera, dan anda periksa apa yang berlaku di rumah atau harta dan perniagaan anda. Anda hanya perlu membayar kos peralatan, anda tidak bahkan untuk membayar untuk pemasangan, disebabkan kebanyakan sistem penggera ini adalah melakukannya sendiri untuk mengurangkan kos.

Sistem penggera atau sistem pengawasan video?

Oleh kerana isu privasi, sistem pengawasan video hanya boleh memasang di luar rumah untuk pengawasan perimeter, atau dalam keluar dan masuk rumah. Jika anda memerlukan penyelesaian keselamatan pangsapuri, maka sistem pengawasan video tidak dapat membantu anda. Biasanya bangunan pangsapuri dengan Pengurusan Hartanah Syarikat yang mengendalikan keselamatan bangunan.

Sistem pengawasan video sesuai untuk villa, kotej dan rumah individu. Semasa memilih sistem pengawasan video, anda mungkin perlu pengawal keselamatan sewa kepada pemantauan masa nyata, mengendalikan dan melaporkan peristiwa-peristiwa luar biasa. Tanpa pengawal keselamatan, sistem pengawasan hanya menyediakan bukti (video) selepas benda-benda yang tidak puas hati berlaku. By the way, jika anda mahu untuk mendapatkan bukti yang berguna, ia adalah lebih baik untuk memilih definisi tinggi (resolusi) peralatan.

Sistem penggera rumah digunakan secara meluas, anda mungkin mendapati di dalam rumah jiran anda. Ia sesuai untuk apartmen kecil, dari rumah ke vila, walaupun peti besi bank. Keindahan sistem penggera adalah mereka tidak akan menceroboh privasi apabila memberi perlindungan yang berkesan, juga dengan kos rendah, harga yang berpatutan. Di samping itu, menggunakan sistem penggera wayarles, anda tidak perlu mengupah seseorang untuk melakukan kerja-kerja pembinaan pemasangan.

Sistem penggera wayarles atau sistem penggera terdawai keras?

Wayarles ertinya tidak perlu untuk menjalankan kabel, dan tidak perlu melakukan banyak kerja-kerja pembinaan berskala besar apabila anda memasang penggera tanpa wayar. Juga anda boleh mengeluarkan dan memasang semula ke rumah baru anda apabila anda bergerak keluar dari rumah lama.

Banyak orang amanah pada sistem penggera terdawai keras kerana mereka lebih dipercayai daripada 1 wayarles. Penggera terdawai keras menjalankan kabel antara berbeza pengesan dan panel penggera. Jika anda mempunyai rumah yang belum selesai, atau hiasan semula ke atas rumah itu, Hardwired sistem penggera itu adalah pilihan terbaik. Jika anda menyewa rumah, atau rumah anda sudah dihiasi, maka anda perlu mengambil pertimbangan sistem penggera tanpa wayar ..

Masalah untuk penggera tanpa wayar boleh datang daripada dua aspek, pertama, jarak wayarles penghantaran batasan antara pengesan dan panel penggera, kedua, pengesan penggera wayarles yang dijalankan pada bateri, Ia mungkin memerlukan anda melakukan penyelenggaraan yang lebih dan menguji kerap daripada penggera terdawai keras.

Kebimbangan lain ialah kos. Kos ke atas peralatan bagi penggera tanpa wayar dan penggera terdawai keras yang sama. Ke atas pemasangan, kos wayarles kurang, Hardwired keperluan untuk membayar lebih pada kabel dan kerja-kerja pembinaan.

Biasanya digunakan pengesan untuk sistem penggera.

Pengesan yang berlainan dengan fungsi yang berbeza dan keupayaan pengesanan. Memilih pengesan yang terbaik untuk memenuhi permohonan tertentu adalah sangat penting.

Usul Pengesan berasaskan PIR: Sesuai untuk mengesan pergerakan tertutup bahawa tanpa haiwan peliharaan.

Jangan percaya pada pengesan gerakan berasaskan PIR murah dengan fungsi imun haiwan kesayangan, kerana mereka mungkin tidak dengan kemampuan untuk berbuat demikian.

Dwi Tech (PIR + Gelombang Mikro) Usul Pengesan: Jenis Dalaman adalah sesuai untuk penggunaan tertutup. Pengesan pergerakan berteknologi dua biasanya adalah dengan ciri imun haiwan kesayangan. Jenis luar ialah dengan reka bentuk yang kalis air dan anti-gangguan khas untuk kegunaan di luar.

Magnetic Hubungi Suis: Digunakan secara meluas sensing peranti yang rapat dan terbuka bagi tingkap dan pintu.

Mekanik pengesan getaran getaran pengesan berasaskan: Mekanik didakwa atas permohonan pengesanan getaran, sesuai untuk getaran mekanik untuk mesin ATM, peti besi, dan dinding bilik kebal.

Akustik pengesan getaran berasaskan: Oleh kerana kadar palsu, kita jarang mengesyorkan pengesan ini untuk mengesan getaran. Ia amat sensitif kepada bunyi bising, bukan getaran sendiri. Bunyi guruh yang besar pada musim panas cuaca, hon kereta dan sebagainya ... boleh mencetuskan pengesan.

Kaca pecah pengesan: Mereka adalah peranti profesional melindungi tingkap kaca. Ia akan analisis bunyi untuk mengurangkan penggera palsu. Maksud saya rehat kaca pengesan benar, bukan satu murah bahawa hanya dengan pengesanan getaran akustik, tanpa analisis bunyi bising. Murah satu kerja sebagai sama seperti pengesan getaran akustik berasaskan, banyak kes yang palsu, ia adalah tidak berguna.

Item kepentingan yang anda tidak sepatutnya meninggalkan apabila memasang sistem penggera.

Kecuali pengesan pengesanan yang biasa digunakan pencerobohan dan aksesori kawalan, anda mungkin perlu mempertimbangkan pengesan dan peralatan kepentingan lain.

Ramai orang berfikir tentang pecah rumah, dan melupakan penggera kebakaran. Seperti yang saya tahu, semua sistem pencuri penggera dengan ciri-ciri pengesanan penggera kebakaran. Adalah lebih baik untuk memesan 2 unit atau lebih pengesan asap, Pengesan haba bagi sistem anda.

Tambahan pula, butang panik yang dipasang di dalam bilik tidur anda adalah sangat penting untuk keselamatan rumah anda. Jika anda boleh memilih antara wayarles dan terdawai keras, ia adalah lebih baik untuk memilih butang panik terdawai keras, sebab itu adalah mudah, anda mungkin tidak menggunakannya dalam masa yang lama (mungkin tahun), apakah jika berlaku panik, dan anda tekan butang wayarles, ia tidak bekerja disebabkan oleh bateri yang sudah kehabisan. Itulah sesuatu yang menakutkan.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...